miercuri, 17 noiembrie 2010

Anul acesta am schimbat putin traiectoria, dintr-o gandire idealista am trect la una practica si mult mai exacta, desi nu pot spune ca o neglijez pe vreuna dintre ele.
Discipolii mei sunt cel putin la fel de obedienti 'like the old ones', dau dovada de simt pragmatic si doresc sa inteleaga incurcatele taine ale matematicii.Ma simt cea mai implinita persoana aflandu-ma printre elevi, vazandu-i, explicandu-le, vorbindu-le, testandu-le cunostintele; desi pot parea o persoana ingamfata facand asemenea afirmatii, a invata (pe altii) mi se pare a fi cel mai placut lucru( studio,-are=1.a invata (pe sine); 2. a invata (pe altii).Iar a invata pentru a putea invata pe altii e exact conditia necesara predarii.
Maine , 18 Noiebrie 2010 este cercul pedagogic la matematica.I can hardly wait to see what goes on there, I'm really curious what's ( if there is) the typical maths teacher like, or if the myths about the maths teachers have any basis what so ever.

2 comentarii:

brunetu spunea...

Pai e o munca frumoasa de cele mai multe ori, cu posibile satisfactii (adica daca iti faci treaba si elevii prind ceva).

Am avut si momente memorabile: o gagica de-a sasea a venit mandra cu caietul pe hol sa-mi arate ca a facut exercitii in plus acasa... mi-a crescut inima.

Sigur, la restul clasei (cu o exceptie sau doua), repetam 3 ore la rand aceeasi lectie, poate-poate le intra ceva in cap, in van.

Succes in continuare!

brunetu spunea...

Ia-o mai usor cu alternarea romana-engleza in cadrul aceleiasi fraze pe blog!