miercuri, 15 decembrie 2010

perle ale elevilor( fara legatura cu specializarea profesorului)

Fost elev de gimnaziu,actual licean pe messenger :Buzz! Buzz!Buzz! Buna seara!
Pr pe messenger: Buna seara!
Fost elev:Ma puteti ajuta ,va rog frumos?
Pr:Sa vad.spune
Fost elev: Am de facut la biologie un referat despre caine si mediul lui de viata
Pr: Si eu cum te pot ajuta? Ca eu nu sunt pr de biologie....
Fost elev: Nuuuuuu...:P...da nu stiu ce tre sa fac....adica despre ce...
Pr: Nu stiu cum te pot ajuta eu...
Fost elev: Da eu nu inteleg despre ce e referatul
Pr: Tot nu inteleg cum te pot ajuta...
Fost elev: Cautati d-voastra pe internet, ca eu nu gasesc nimic
Pr: Pai despre ce fel de caini? cei din salbaticie? domestici?
Fost elev: Mmmm...cred ca domestici, nu mai tin minte...aaa
P: Pai trebuie sa stiu de care caini
Fost elev: mmm...nu conteaza
P:Ba conteaza...despre care tre sa scrii?
Fost elev: Nu conteaza
Pr: mm...nu te pot ajuta daca nu spui despre ce fel de caini trebuie sa scrii
Fost elev has signed out at 19,46 PM
Pr: :(

Un comentariu:

brunetu spunea...

Suna mai mult a pretext decat a tema la biologie.