vineri, 24 decembrie 2010

Tot ce imi doresc de Craciun


In fiecare iarna ascult melodia cantata de mariah carey ''all I want for Christmas is you'' again and again, pana se plictisesc cei din jurul meu; in general de sarbatori sunt cea mai optimista, poate sa cada cerul, sa vina viscole,troieni, nameti,sa se inchida magazinele,eu stau si ascult all I want for Christmas...
Doresc sa aiba toata lumea un craciun linistit, optimist,calduros,cu multa muzica si mancare excesiv de calorica(ca doar o data pe an e craciunul, cel putin la mine asa e), sa aiba grija de sanatate( am luat o raceala foarte capricioasa, cere prea multe servetele nazale, si sa nu mai fie asa carcotasa. CRACIUN FERICIT!

Un comentariu:

brunetu spunea...

Chiar daca nu toti sarbatorim Craciunul, perioada asta se deosebeste de restul anului prin faptul ca ne ofera prilejul de a petrece timp cu familia care are mai putine obligatii si prietenii care s-au intors de pe unde erau plecati.

Mai trist e sa vezi oameni care sunt nevoiti sa colinde ca sa aiba ce manca. Asa ca eu de Craciun imi doresc mai multa normalitate si omenie si pentru restul anului 8->