miercuri, 19 ianuarie 2011

inca o zi banala

Simt ca viata merge dupa ritmul ei, fara ca eu sa o pot schimba prea mult;am, nu de putine ori senzatia ca desi aleg sa fac intr-un alt mod ceva, tot la fel se intampla, de parca nu ai avea control asupra vietii deloc, de parca toata optiunea aceea ancestrala cu liberul arbitru e un simplu mit. Si cand imi ascult gandurile, pana si mie mi se pare o aberatie. Pur si simpku parca as avea de ales intre doua lucrui identice,tot aia este. Dar nu pot sa nu observ relativ multe senzatii de deja-vu-uri pe care le-am avut si le au destui de multi. Si atunci iar ma gandesc...oare nu exista asa ceva ca destin? sau poate chiar reincarnare?(desi nu pot accepta asa ceva, contravine religiei mele). Dar totusi...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu zic ca are sens ca lucrurile sa se intample intr-un fel anume, deci sa existe un destin. Nu neaparat planificat. E normal sa ai senzatia asta cand nu ai optiuni, mai ales cu "criza".
Daca te intereseaza corectitudinea, inlocuieste k cu c la "simplu" si la sfarsit ai scris "dar totusi".

otilia spunea...

nu ma intereseaza corectitudinea in scrisul de pe tastatura mea veche de 9 ani de zile.imi dau seama acum(mi-e un pic jena sa recunosc,dar totusi e ceva adevarat) ca esti peste nivelul meu intelectual,si esti un soi de standard pe care si eu incerc sa-l ating, dar sunt constienta ca desi sunt(sau incerc) sa fiu o mica perfectionista o sa-mi ia mult pana sa ajung la spiritul tau pur si perfect al observatiei.insa ma voi multumi sa incerc sa-mi maresc stima mea de sine, diminuata de multe ori dupa discutiile cu tine(fara vreo intenetie clara din partea unuia dintre noi doi)chiar de imi va fi extrem de greu.ms pt corecturi!

Anonim spunea...

glumesti ? spiritul meu de observatie ??? ma maguleste, dar, ciudat, de cele mai multe ori am impresia ca e invers, eu sunt cel inferior intelectual. ti-am mai zis, fara nici o jena. dar perfectionisti suntem amandoi, nu e necesar sa incercam fiind o trasatura de caracter si nu o calitate asa cum vad eu lucrurile. sper ca ai primit mesajele mele.. iarta-ma ca am disparut. si eu am avut problemele mele si n-am avut cum sa contactez pe nimeni, dar sincer chiar ma bucur de oaza asta de liniste.